måndag 8 oktober 2007

Kulturfreak som bloggar igen



Får uppmärksamma mitt kulturfreak till vän Maria som börjat blogga, igen. Kreativare och mer stressad tjej får man leta efter.. Men hon är grym när hon står där och bläddrar fram och tillbaka i kalendern, ena mobilen mot örat, den andra ringades långt ner i väskan samtidigt som hon röker en cigg 110km/h..

Och här om veckan då jag ärligt erkände att jag av hela mitt hjärta tyckte att hon va en pain in the as de första månaderna av gymnasiet och ett freak som alltid skulle veta bäst så svarar hon att hennes första intryck var att jag, Stina Karlsson var p r ä k t i g.

Som tur gick det över så fort vi började prata med varandra, men jag hoppas verkligen att hon var den första och sista som ansåg mig vara präktig. Och vad hon tyckte om min dialekt och ordval? Tjaa, det tar vi en annan gång..

Inga kommentarer: