söndag 9 september 2007

Planerat in i minsta detalj

Det känns som om jag redan är framme vid juni. Kalendern är fullproppad med saker. Vi på medieprogrammet ska vara klara med alla kurser till påsk istället för slutet på maj som de flesta andra. Efter påsk är det praktik som gäller och med lov inräknat så är det bara fem månader kvar i skolan vilket känns minst sagt stressigt. Och med alla planer som man vill genomföra i SSU så känns tiden knapp. Plus att man ska hinna jobba mitt i alltihopa också. Tiden känns kort men, vill man så kan man. Har fått in några roliga break mitt uppe i alltihop under hösten i alla fall. På torsdag bär det iväg mot Stockholm för en helg tillsammans med massa människor som man träffar allt för sällan. Och veckan efter det så åker jag och Carrie till Tunisien. Weekendresan till Frankrike får vi spara tills innan jul.

Nej, nu ska jag fortsätta läsa in mig på Kambodja. Imorgon är det rollspel på samhällskunskapen då jag ska vara Kambodjas biståndsminister och debettera för ökat bistånd från Sverige.

Inga kommentarer: