tisdag 20 mars 2007

Västvänner.

Mitt första blogginägg måste såklart handla om det mest positiva som händer inom SSU just nu; Västsammarbetet. Att en bilresa kan göra så mycket.

Och så fick vi se något av de vackraste, manligkärlek på hög nivå ;) Nu vet jag minst en av de två som sliter sitt hår och hävdar sin hetrosexuellaläggning, men jag och Mussa såg nåt som andra inte ser.. tss..

Idag är jag och Jakob på expen under dagen och ser vad vår ombudsman egentligen gör... Jakobs funderingar just nu går så här; "Är han värd pengarna?" Det är nu dax för lunch, men vi väntar fortfarande på mannen, myten, legenden Peter Karlsson..

2 kommentarer:

J.Büser sa...

Hahaha. Du e ju knäpp du. Förresten kan jag upplysa dig om att det inte finns så mycket hår kvar att slita i för din västvän som har klippt sig ;)

Anonym sa...

Det var det jävligaste! Vadå värt pengarna? Om jag hade gett er fotmasage hade det låtit annorlunda då eller? Hmmm ;(