onsdag 28 mars 2007

Tisdag

Veckan började med ännu ett årsmöte.. Trollhättans Arbetarekommun höll det i Folkets hus och den nyvärvade medlemmen till unga sossar som är trollkarl fick visa sina trick i en liten show mitt i mötet.. Han gjorde 500 lappar av 20 lappar och vi sa att han kunde få sköta vår ekonomi fram över ;)

För övrigt så står arbetereföreningens hus kvar efter helgen. Och det känns minst sagt bra, hoppas farbrorn är nöjd med min städning som tog en halv dag. Och att huset inte tog skada av att muf ordförande Jens från Vänersborg var där.

Ett Muf uttalande från veckan är att alla tjejer i Grön ungdom är fula och har hår under armarna.. David, du får akta dig för vad du ringer till mig och säger. Alla dina briljanta uttalanden hamnar här. Och nej, jag vill fortfarande inte gå ut med dig eller bli mufare.

Nej, nu ska jag gå ner till jobbet och sätta mig i kassan och kränga varor till 22 :/

Inga kommentarer: