måndag 30 juli 2007

Sista delegationsträffen


Idag hade vi vår sista delegationsträff innan kongressen. Demokrati och djurskydd bearbetades samt nomineringar. Eftersom Norra Älvsborg har den historia som den har så är det bara ombud som aldrig varit på kongress förut. Jag och Mussa har gjort vårt bästa med att förklara och peppa dem inför veckan. Ombuden är otroligt duktiga och vi är ett bra gäng som åker dit tillsammans.

Idag flyttade också min bästa granne Erika ut från lägenheten brevid mig. Kommer bli väldigt tomt att inte ha henne dörr i dörr för en fika, gå till skolan ihop eller ta en rök på kvällen. Men hon är fortfarande min "Magnefika Erika som får karlarna att skrika" :)

6 kommentarer:

Anonym sa...

Hej lilla galning!
Vad kul att du har en blogg. Om allt går som det ska syns vi på onsdag då jag förhoppningsvis har fått ledigt för att se Laila väljas :)

Stor kram//Sara, Värmland

Stina Karlsson sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Stina Karlsson sa...

Bästaste Sara, det var inte lätt men jag kämpade mig till lite ledighet i fem dagar =) Och som jag ser fram emot att se Laila väljas och träffa dig igen! Min gamla mentor och SSU förebild.

Ses på kongressen!

Anonym sa...

Stina du är så snygg! Kan du inte publicera ditt nummer så kan vi höras? *ler* *kjamiz* Du kan adda mig på Lunarstorm också.

Anonym sa...

När blir det nya blogginlägg?!

Anonym sa...

Stina.. din tomte!