torsdag 19 april 2007

David Jansson.











Nu har denne David Jansson, Muf ordförande i Trollhättan ringt mig oräkneligt många gånger under de gångna veckorna. Han ger bara mer och mer av sina ganska plumpt uttalade åsikter... Eller vad sägs om "Jag vill egentligen inte ha Reinfeldt som partledare, utan Anna König Jerlmyr därför hon är sååå snygg" "Jag kan inte bara ha en tjej, jag är man och jag har behov" "Hur kan du Stina vara distriktsordförande, du är ju tjej".. Enligt min mening så ligger David Jansson långt bort om verkligeheten, precis som varenda moderat i övringt gör med sin politik som endast (bevis i budgeten) gynnar de som redan har allt, men som vill ha mer.










När han ringer mig och undrar vad jag tyckt om debatten mellan SSU:s förbundssekreterare Mattias Vepsä och MUF:s förbundsordförande Niklas Wykman så sumerar han det såhär "Wykman är så ful, han ser ut som Gollum". För att se om likheten finns så testade jag i Photoshop ;)

4 kommentarer:

Anonym sa...

Det med kvinnor har jag inte sagt :P sluta ljjuug sötnos ;)

Anonym sa...

STINA DU FÅR SLUTA SKRIVA MASSA LÖGNER! fast uttalandet om Reinfeldt är sant , nåt du hörde rätt iaf!

/ David Jansson
MUF CHEF Trollhättan

Anonym sa...

Du gillar att sätta dit folk eller? Det verkar ju otroligt vuxet :)

Anonym sa...

haha.. vilket stolpskott.. hm.. muffare och därmed är sanningshalten otroligt hög...